Zašto voziti kajak? 2. deo

pa da nastavimo o blagodetima vožnje kajaka kojih je zaista mnogo.

Kako vožnja kajaka postaje sve zastupljenija aktivnost, odlučili smo da vam pokažemo zašto je ovaj sport koristan za vaše zravlje i dobrobit.

4. Društveni život
Zato što vam treba tako malo vremena da naučite i ne zahteva vrhunski nivo spremnosti, kajakaštvo je dostupno svima. To je odličan način da biste stekli nove prijatelje. Pogotovo na odmoru, odlazak na grupnu eksurziju kajakom je odličan način za upoznavanje ljudi.

Kako je društvena interakcija značajna za vaše mentalno zdravlje, vožnja kajaka indirektno doprinosi tome.

5. Vežba za gornji deo tela
Jedini način da se ide napred tokom vožnje kajaka je korišćenjem ruku, leđa i ramena. Ovo je glavna grupa mišića koju koristite tokom veslanja. Izvršavanje pravilnog zamaha zahteva rad svakog mišića u vašem gornjem delu tela.

Prosečno, uradi se oko 800 zamaha po km. Ovo znači, ukoliko pređete kajakom 3 km po satu, izvršićete 2400 ponavljanja. Nepotrebno je reći da ovo ima značajan uticaj kako će vaš gornji deo tela izgledati.

6. Vežba za srce
Kao aerobna aktivnost, vožnja kajaka značajno poboljšava zdravlje vašeg srca. Vaše srce zahteva vežbu. To je jedini mišić tela koji neprestano radi. Dajući mu ono što želi samo ga čini jačim.

Konstantno veslanje kod vožnje kajaka ubrzava rad srca. Samim tim, vaše kardiovaskularno zdravlje će se takođe poboljšati.