Zašto voziti kajak? 3. deo

Jednstavno, zaista mnogo pozitivnih stvari ima u vožnji kajaka pa smo morali napraviti i treći deo o svim prednostima vožnje kajaka.

7. Jača noge
Ovo je jedna prednost kajaka koja je manje intuitivna. Svi mogu videti da je vožnja kajaka korisna za gornji deo tela. Vaše noge, međutim, su manje vidljive – bukvalno. To ne znači da ne koristite noge tokom vožnje.

Zapravo, noge su ključne zato što trpe pritisak, osiguravaju vas i omogućavaju vam da balansirate i upravljate kajakom. Na vodi, vi stežete i opuštate mišiće nogu bezbroj puta. Ovo će povećati mišićnu snagu tokom vremena.

8. Jača mišiće abdomena
Jedna od najvažnijih grupa mišića u vašem telu, mišići abdomena – poznatiji kao trbušnjaci – održavaju vaše telo uspravnim. Kao tako, vožnja kajaka je najbolja vežba da ojačate vaše trbušnjake.

Sedeći u sedištu, okretajući se sa jedne strane na drugu tokom veslanja, okretajući kajak… Sve ove stvari se mogu uraditi samo uz pomoć trbušnih mišića. Svaki zamah i svaki okret je mini-trbušnjak. Ove vežbe će značajno poboljšati snagu u ovom delu tela.

9. Bolja slika sebe
Kao bilo koji drugi sport, vožnja kajaka ima potencijal da poboljšate sliku o sebi onako kako nikad niste zamišljali. Od obaranje rekorda sopstvene brzine, daljine ili vremena do osvajačkih brzaka, svaki uspeh, koliko god mali bio pomoći će vam da poboljšate način kako se osećate u vezi sebe.

Redovna vožnja kajaka će povećati vaše samopouzdanje. Takođe povećava vaše društveno pouzdanje i mišljenje o sebi.

10. Izvor vitamina D
Poslednja prednost od ovih deset može biti iznenađujuća i često se zanemaruje. Ali je očigledna. Provođenje dosta vremena napolju ima veliku korist. Apsorbovanje vitamina D će se povećati, što može imati samo pozitivan efekat.

Vitamin D je najteže dobiti iz hrane i zato je njegov nedostatak zastupljen kod većine ljudi. Zapravo, vitamin D se najbolje dobija od sunca. Tako da izaći napolje i uskočiti u kajak vam može samo značajno pomoći u tom pogledu.